راهنماي سفر به اندونزي

آژانس مسافرتي طلائيه ارائه كننده بليط هواپيما، قطار، تورهاي مسافرتي

راهنماي سفر به اندونزي

۱۴۴ بازديد
airplane ticket
راهنماي سفر به اندونزي

راهنماي سفر به اندونزي

اندونزي، چهارمين كشور پرجمعيت جهان با ۲۴۵ ميليون نفر، به طول ۵۰۰۰ كيلومتر در امتداد خط استوا قرار گرفته است. سفر به اين كشور ممكن است بهترين ماجراجويي روي زمين باشد. زيرا اينجا سرزميني مي باشد كه بسياري از فرهنگ ها، مردم، حيوانات، آداب و رسوم، گياهان، ويژگي ها، آثار هنري و غذاهاي مختلفي را در خود جاي داده است، به گونه اي كه انگار ۱۰۰ يا حتي ۲۰۰ كشور در يك كشور جمع شده است. ما تنها از تفاوت لهجه و سليقه صحبت نمي كنيم بلكه منظور ما افرادي هستند كه كاملا با هم متفاوتند

ادامه مطلب...

براي رزرو بليط اينجا كليك كنيد...

مختصری در مورد پاناما

کشور پاناما با مساحت ۷۵ هزار کیلومتر مربع، کمی از استان یزد بزرگتره. پاناما از غرب با کاستاریکا و از شرق با کلمبیا همسایه هست و از شمال به دریای کارائیب (اقیانوس اطلس) و از جنوب به اقیانوس آرام محدود شده.

این کشور ۴ میلیون نفری که پل ارتباطی بین آمریکای شمالی و جنوبی هم هست به کانال پولشویی هم معروفه که بدلیل قوانین خاصش پول های کثیف دنیا در پاناما تبدیل به پول های سالم و تمیز میشه! زبان مردم پاناما اسپانیایی هست و بعد از خروج اسپانیا از آمریکای لاتین به مدت ۸۰ سال بخشی از کشور کلمبیای بزرگ بودند. پاناما ابتدا در سال ۱۸۲۱ از اسپانیا مستقل شد و در سال ۱۹۰۳ هم از کلمبیا اعلام استقلال کرد.

معروف ترین غذاهای پاناما

۱- Guacho de Mariscos

این غذا در واقع نوعی سوپ برنج غلیظ است که برای تهیه‌ی آن از ترکیب سبزیجات، سیب زمینی شیرین و ترکیب انواع غذاهای دریایی استفاده می‌کنند. این غذا را معمولا با نوعی دیپ به نام totuma سرو می‌کنند. این دیپ با کدوی حلوایی تهیه می‌شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.